TVP 2014/3
Obsah - Content
Ludvík Eger - Editorial
Petr Janeček - Ohlédnutí za konferencí Trendy v podnikání 2014
VARIA
Michal Mičík
Svět sociálních médií a možnosti jeho využití pro obchod
Majtán Štefan, Spišiaková Mária
Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi
Milan Jermář
Spolupráce v sítích a psychologická smlouva
Iveta Ubrežiová, Ladislav Mura, Jana Kozáková
Pozícia malých a stredných podnikov SR v kontexte internacionalizácie podnikania
Petr Suchánek, Maria Králová
Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Marta Regnerová, Aleš Hes
Spotřebitel v CR a cenová hladina v Evropě
Helena Čierna
Riadenie vztahov so zákaznikom ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku
Miroslava Lovichová
Inovativní marketing ve střední firmě
Radovan Savov, Marián Tóth, Drahoslav Lančarič, Miroslav Prístavka
Microbreweries as an emerging trend in Slovak Brewing industry.Qquality or price?
Celé číslo je dostupné v PDF z:
https://drive.google.com/drive/folders/11EJpI4UDFGGHyNXqoGaCmXnWfbBH9Kca