Jdi na obsah Jdi na menu

TVP 2014/3

9. 12. 2018

Obsah - Content

Ludvík Eger - Editorial

Petr Janeček - Ohlédnutí za konferencí Trendy v podnikání 2014

VARIA

Michal Mičík

Svět sociálních médií a možnosti jeho využití pro obchod

Majtán Štefan, Spišiaková Mária

Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi

Milan Jermář

Spolupráce v sítích a psychologická smlouva

Iveta Ubrežiová, Ladislav Mura, Jana Kozáková

Pozícia malých a stredných podnikov SR v kontexte internacionalizácie podnikania

Petr Suchánek, Maria Králová

Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku

Marta Regnerová, Aleš Hes

Spotřebitel v CR a cenová hladina v Evropě

Helena Čierna

Riadenie vztahov so zákaznikom ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti podniku

Miroslava Lovichová

Inovativní marketing ve střední firmě

Radovan Savov, Marián Tóth, Drahoslav Lančarič, Miroslav Prístavka

Microbreweries as an emerging trend in Slovak Brewing industry.Qquality or price?


Celé číslo je dostupné v PDF z:

https://drive.google.com/drive/folders/11EJpI4UDFGGHyNXqoGaCmXnWfbBH9Kca