TVP 2023/2
Petr Janeček - Editorial
Dita Hommerová - Ohlédnutí za úspěšnou mezinárodní vědeckou konferencí „XB-CON 2023“ a dosavadní spoluprací v česko-bavorském příhraničí
REGIONÁLNÍ EKONOMIE / REGIONAL ECONOMICS
The laboratory dimension in cross-border development: Insights from the Czech-German border region
Dominik Bertram, Tobias Chilla, Stefan Hippe
Trendy v podnikání, 13(2), 4 - 16
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.4_16
PODNIKOVÁ EKONOMIKA / BUSINESS ECONOMICS
The factors influencing open innovation adoption
Emil Vacík, Miroslav Špaček
Trendy v podnikání, 13(2), 17 - 26
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.17_26
MARKETING, OBCHOD A TURISMUS / MARKETING, TRADE AND TOURISM
Personnel marketing strategy: A source of competitive advantage in the labour market
Světlana Myslivcová
Trendy v podnikání, 13(2), 27 - 38
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.27_38
Specifics of the communication mix applied on the Czech and German market by the selected company
Jaroslava Dědková, Otakar Ungerman
Trendy v podnikání, 13(2), 39 - 52
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.39_52
Využívání emocí v marketingových aktivitách organizací destinačního managementu
Veronika Suchárová, Adéla Prášilová, Šárka Vanková, Andrea Králiková, Patrik Kubát
Trendy v podnikání, 13(2), 53 - 61
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.53_61
Effectiveness of DMO websites as an essential marketing tool
Kristýna Tejklová, Tereza Vašková
Trendy v podnikání, 13(2), 62 - 71
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.62_71
Visitor flow analysis in a tourism destination using a small data approach: A case study of the Košice region
David Randuška
Trendy v podnikání, 13(2), 72 - 78
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.72_79
Poutní turismus jako příležitost pro udržitelné cestování – souhrnná přehledová stať
Josef Říkovský
Trendy v podnikání, 13(2), 80 - 90
https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.2.80_90