TVP 2019/3
Content
Ludvík Eger - Editorial
MARKETING MANAGEMENT
Bezpečnost na sociálních sítích / Safety on Social Media
Veronika Jánská, Michal Mičík
Trendy v podnikání, 9(3), 4 - 12.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.4_12
Chování generace Z na sociálních sítích: prostředí, kterému (ne)důvěřují / Behavior generation Z on social media: A world they (don´t) trust
Petra Koudelková
Trendy v podnikání, 9(3), 13 - 18.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.13_18
Aplikace teorie užití a uspokojení, sociální média a značky na sociálních sítích / Application of the uses and gratification theory, social media and brand communities
Ludvík Eger
Trendy v podnikání, 9(3), 19 - 25.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.19_25
Social media networking among university students at Szent István University
Czeglédi Csilla, Borsos Eszter, Varga Erika, Veresné Valentinyi Klara
Trendy v podnikání, 9(3), 26 - 32.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.26_32
Regional governments in the Czech Republic and Slovakia and communication with the public using social media
Ludvík Eger, Michaela Sládkayová
Trendy v podnikání, 9(3), 39 - 40.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.33_40
Využívanie sociálnych sietí vybranými mimovládnymi organizáciami v Slovenskej republike / Use of social networks selected by non-governmental organizations in the Slovak Republic
Michaela Sládkayová, Katarína Krejčíková
Trendy v podnikání, 9(3), 41 - 45.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.41_45
The post-truth age, the fake news industry, the Russian Federation and the Central European area
Přemysl Rosůlek
Trendy v podnikání, 9(3), 46 - 53.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.46_53
VARIA
HR Trends at the beginning of the 21st century
Emese Braun, Klára Veresne Valentinyi
Trendy v podnikání, 9(3), 54 - 61.
https://doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.54_61
The issue is available at (PDF):
https://drive.google.com/drive/folders/1b-0UuioFdJZw82jXJGGN3yme22ZQ9ops